Privatlivspolitik

Her hos UNI-TEK A/S har vi lavet følgende politik for behandling og beskyttelse af personoplysninger. Dette har vi gjort da vi respekterer vores kunders og samarbejdspartneres ret til privatliv. Derfor har vi fastsat følgende sikkerhedsforanstaltninger for behandlingen af personoplysninger.

Vi forbeholder os retten til at kunne ændre i vores behandling af dine personoplysninger. Skulle dette ske, vil datoen for den senest opdatering ændres. Er der væsentlige ændringer i vores behandling af dine personoplysninger, vil du blive informeret omkring dette.

 

Formål og anvendelsesområde

Hos UNI-TEK A/S har vi det mål at sikre og beskytte personoplysninger, og det vil vi gøre således;

  1. Sikre, at alle vores behandlinger af personlysninger er i overensstemmelse med lovgivningen om behandling af personoplysninger.
  2. Løbende holde os opdateret med vejledninger fra relevante aktører, herunder Datatilsynet.
  3. Sikre at vores medarbejdere får den relevante oplæring i behandlingen af personoplysninger.

Vi behandler personoplysninger om kunder, brugere af hjemmeside og samarbejdspartnere. Formålet er, at vi hos UNI-TEK A/S altid følger den til en hver tid gældende lovgivning.

Indsamling af oplysninger

Når du som kunde eller samarbejdspartner ønsker at modtage et tilbud eller ordre fra UNI-TEK A/S, indsamler vi følgende oplysninger, som vi skal bruge for at kunne håndtere dette.

  • Navn
  • Adresse
  • CVR-nr (virksomhed)
  • Telefonnummer
  • E-mail

Disse oplysninger er nødvendige for, at vi kan indgå en kontrakt/et samarbejde med dig.

De oplysninger vi indsamler på dig, vil blive opbevaret i vores IT-system, og vil blive brugt til at kunne identificere dig som kunde eller samarbejdspartner, når vi skal levere de services eller varer vi har indgået aftale om.

Hvordan personoplysningerne behandles og opbevares

Hos UNI-TEK har vi lavet en procedure der skal sikre, at vores ansatte overholder lovgivningen om behandlingen af personoplysninger.

Hvor længe vi opbevarer dine oplysninger, kommer an på hvor længe du er kunde eller samarbejdspartner hos os. Perioden vil afhænge af hvilke ydelser vi har indgået aftale om, og aftalen ophører når den bestilte vare eller service er leveret, og denne er betalt.

Dine personoplysninger vil blive opbevaret i 5 år fra regnskabsårets afslutning, for det pågældende år hvor aftalen ophører. Vores regnskabsår går fra 1. oktober til 30. september.

Når de 5 år er gået og vi ikke er forpligtet til at opbevare dine personoplysninger, eller når de ikke er relevante for os længere, vil de blive slettet.

Hvad bliver dine personoplysninger brugt til

De oplysninger vi indsamler omkring dig, vil blive brugt til så vi kan identificere dig som kunde eller samarbejdspartner i vores IT-systemer.

Dine rettigheder

Når du har dine personoplysninger registreret hos UNI-TEK A/S har du altid mulighed for;

  • At få oplyst præcist, hvilke personoplysninger vi opbevarer på dig som kunde eller samarbejdspartner.
  • At få oplyst hvordan vi behandler dine personoplysninger og til hvilke formål.

Vi ønsker, at det skal være nemt og trygt at være kunde og samarbejdspartner i UNI-TEK A/S. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til vores opbevaring af personoplysninger.

Du kan til enhver tid kræve at få dine personoplysninger slettet hos os, så længe at vi ikke er forpligtet ifølge lovgivningen til at opbevare dine oplysninger.

Vi er den dataansvarlige – hvordan kontakter du os?

UNI-TEK A/S, CVR-nr. 31332419 er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget om dig. Du kan kontakte os på nedenstående oplysninger.

Ørneborgvej 48,

8960 Randers SØ

Tlf. 86 49 29 44

[email protected]

 

Ønsker du at klage over vores behandling af dine personoplysninger, kan dette ske til Datatilsynet.

Carl Jacobsens vej 35

2500 Valby

Tlf. 3319 3200

[email protected]